NÄIN LIITYT JÄSENEKSI

Liittymislomake on helpointa täyttää Tehyn nettisivuilla mutta saat sen myös työyksikköksi Tehyn yhdysjäseneltä, hallituksen jäseneltä tai alueesi luottamusmieheltä. Halutessasi lomake toimii samalla jäsenmaksujen perintäsopimuksena.

Kaavakkeen tulostamisen jälkeen paina lähetä-painiketta, tieto jäsenhakemuksesta lähtee Tehyyn. Tulosta perintäsopimus alareunan painikkeesta ja lähetä kaavake palkkatoimistoon. Täytettyäsi Tehyn jäsenhakemuslomakkeen Tehyn kotisivuilla ja sen saavuttua palkkahallinnosta jäsensihteerillemme, sinut hyväksytään jäseneksi ammattiosaston hallituksen kokouksessa.

Kun olet jo jäsen, mutta tietosi muuttuvat (esim. jäät äitiyslomalle, vaihdat työyksikköä tai ammattiosastoa, muutat jne), voit muuttaa tietojasi Tehyn jäsensivujen kautta kohdasta jäsentietojen muutos.

Tehyn jäsenyydestä löydät lisää tietoa Tehyn kotisivuilta https://www.tehy.fi/fi/palvelut-ja-edut/liittyminen. Kohdassa omat jäsentietosi voit myös tarkistaa ja muuttaa tietojasi jäsenrekisterissä. Muista pitää ne ajan tasalla!

Palatessasi takaisin töihin pidemmän poissaolon jälkeen, tarkista jäsenmaksujen perintäsopimuksen voimassaolo palkanlaskijaltasi.

Jäsenmaksu on 1,1% kokonaisansioista ja se sisältää työttömyyskassan jäsenmaksun. Tehyn jäsenenä sinulla on työtehtävissäsi tarvitsemat vakuutukset hoidettu ja saat lainopillista apua liitosta tarvittaessa.