HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin psykiatrian erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden alueelle Tehyn LUOTTAMUSMIESVAALI 2022

18.1.2022

Luottamusmiehen täydennysvaali loppukaudeksi 31.12.2022 asti

Vaalilautakunnan ohjeet

Tehy Ao 152 nimeämä vaalilautakunta on kokouksessaan 17.1.2022 päättänyt vaaleista seuraavaa:

Vaalikelpoisia ovat HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin psykiatrian erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden työskentelevät Tehyn ammattiosaston jäsenet, jotka ovat olleet viimeistään kuukautta ennen ehdokasasettelun päättymistä virka- tai työsuhteessa HUSissa ja työskentelevät HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin psykiatrian erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden yksiköissä.

Äänioikeutettuja ovat HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden Tehyn ammattiosastojen jäsenet.

Vaalialueena on HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden yksiköt.

Ehdokasasettelu alkaa 24.1.2022 klo 00:00 ja päättyy 6.2.2022 klo 24:00

Ehdokkaita tähän vaaliin voivat asettaa vain sellaiset jäsenet, jotka työskentelevät HUSin Psykiatriakeskuksen, Ulfåsan, Helsingin erityispoliklinikoiden ja Pasilan nuorisopoliklinikoiden yksiköissä. Sekä asettajan että ehdokkaan tulee laittaa ehdokasasiakirjaan nimi ja Tehyn jäsennumero, jotta voidaan tarkistaa vaalikelpoisuus.

Ehdokasasiakirjat tulee toimittaa vaalilautakunnalle 7.2.2022 mennessä sähköpostilla ja sisäpostilla/postilla osoitteeseen:

jere.laiti@hus.fi

Malmin sairaala, päivystyspoliklinikka
Jere Laiti
00029 HUS

Asettaja toimittaa ehdokasasiakirjan sähköisesti 7.2.2022 mennessä, mutta varsinainen, käsin allekirjoitettu ehdokasasiakirja tulee joka tapauksessa toimittaa vaalilautakunnalle sisäpostilla / postilla. Ehdolle asettamisen tulee olla tapahtunut 7.2.2022 mennessä, mutta ehdokasasiakirja ehtii sisäpostilla/ postilla perille viidessä työpäivässä.

Vaalilautakunta kokoontuu 9.2.2022 vahvistamaan vaalin ehdokasasettelun.

Lisätietoja vaaleihin liittyen saat vaalilautakunnan puheenjohtajalta Reija Sjöholmilta

reija.sjoholm@hus.fi

Tehy Ao 152 Vaalilautakunta